agd augustow

agd augustow

Niestety, jeśli chodzi o utratę tkanki tłuszczowej i patrząc chude i niesamowite jedzenie jest naprawdę ważne … wybory dokonane mogą poważnie wpłynąć na wyniki nawet z najwyższej klasy treningu. Chciałem tylko dodać, że tylko w przypadku, gdy są zdezorientowani, dlaczego nie jesteś coraz szybsze rezultaty.

Najlepsze Ćwiczenia Butt Fitness:

http://pbok.pl/odszkodowanie-za-wypadek-smiertelny/

kopnięcia Ballet: stoiska z jedną nogą na zewnątrz wobec drugiej … utrzymać przednie nogi lekko ugięte i dotrzeć nad dopóki twoje ręce są na ziemi. Powoli unieś tylną nogę tak wysoko, jak można upewniając się, że jest prosty i palce wskazał, opuść powoli tuż nad ziemią, ale nie dość wzruszające i powtórzyć. 2 zestawy 20 powtórzeń na nogę.

Powrót rozszerzenie: Istnieje kilka różnych odmian tego zjawiska. Jeśli nie masz sprzętu następnie położyć się na brzuchu i wycisnąć tyłek i podnieś nogi i klatkę piersiową nad ziemią. Przytrzymaj przez określony okres czasu (30 sekund) i opuść z powrotem przed powtórzeniem. 3 zestawy 30 sekund trzyma.

agd augustow

Dookoła świata: To jest wielki lonży! Stojak z nogami razem i wkroczyć do przodu lonży, pchania z przodu stopę z powrotem do początku i rzucić na bok. Powrót na początek, pchać do tyłu i znowu zacząć i ostatni lonży z przeciwnej strony. Powtórzyć z drugą nogą. Idź na 2 zestawy po 10 powtórzeń.

Squat skoki: Skoki świetnie nadają się do spalania tłuszczu i tonowania mięśni. Stań z nogami ramię szerokość barków. Niżej, aż tush uderza z tyłu nogi i skakać tak wysoko, jak to tylko możliwe. Wróć z powrotem na dół i powtórzyć. 3 zestawy po 12 powt płyty stropowe S – 390 x90órzeń.

Te 4 ćwiczenia pomogą strzałowych kalorii tłuszczu i tonu swoje nogi, a dokładniej swój tyłek.

napisane przez: